miercuri, 6 ianuarie 2016

Parlamentarilor romani, care considera ca munca lor se incadreaza la categoria munca grea

Bietii nostri parlamentari
Se zbat in chinuri foarte mari:
Stressul in care-si desfasoara
Activitatea, ii doboara.
In sala, e aşa o larma
Incat, cand reusesc s-adoarma,
Nu pot sa doarma linistiti
Pentru ca-s repede treziti
De vorbaria celor care
Sunt prinsi in apriga-ncercare.
De-aceea, se si-mbolnavesc
De nervi. Mai ca-nnebunesc.
Asa fiind, si nu-ntr-o doara,
Ei cer ca mica pensioara
Care le-a fost atribuita
Si care le-a fost si marita,
Sa le fie recalculata
In raport cu munca prestata:
Categoria MUNCA GREA.
Altfel, isi dau demisia.
Afland eu de necazul lor,
Mi-am spus, debusolat usor:
Regret pentru-ai fi criticat
Pana mai ieri, dar mi-am schimbat
Parerea, fiindca stiu ca-i greu
Sa muncesti zi-noapte mereu
Fara sa tragi un pui de somn.
Nu-i mai critic, vreau sa fiu domn.

       Atunci cand poti sa-ti aranjezi
       „Ploile“, sa nu te jenezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu