luni, 11 ianuarie 2016

Domnului Klaus Iohannis, pentru satisfactia de a fi schimbat guvernul Ponta

Un guvern care-a performat
Si-l schimbi doar ca esti suparat
Ca premierul, zambaret,
Ti-a spus ca esti prea plimbaret,
Gresesti, caci daca-ti dai din mana
Vrabia, ce-o sa-ti mai ramana?
Speranta-n cioara de pe-un par?
Nu vi se pare cam bizar?
V-ati asumat raspunderea
Ca toate vor evolua
Mai bine decat pan-acum,
Chiar de s-o rupe caru-n drum.
Dar daca n-o fi chiar asa,
Cine isi da demisia?
Stiu ca veti spune: am fost fortat
De „STRADA“ si m-am conformat.
Se pare insa c-ati uitat
Ca strada n-a spus niciodat’
Jos guvernul. Ea a scandat
Din rarunchi, JOS CORUPTIA,
Ceea ce este altceva
Si sunt total de-acord cu ea.
In plus, pe strazi s-a mai strigat
Ceva, si nu v-ati conformat.
Pe un panou mare, scria:
CIOLANIS, da-ti demisia.
Ce ziceti de asa ceva?
Eu n-am nimic cu-acest guvern.
Stiu ca nimic nu e etern.
Dar totdeauna m-am temut
De-acel „ceva“ necunoscut...

       O roata care se-nvarteste,
       O schimbi doar cand se-mpotmoleste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu