marți, 5 ianuarie 2016

Domnului Traian Basescu, pentru intentia declarata de a merge la UE sa discute problema emigrantilor

Domnul Basescu, impovarat
De grijile ce-i stau pe cap,
Se-agita, este suparat:
Ce naiba sa se fi-ntamplat
Cand sefii nostrii-au acceptat
Cota care ni s-a fixat
Ca numar de refugiati?
Ce ziceti, dragii mei confrati?
Sa acceptam tot ceea ce
Ne impun cei de la UE?
Eu nu-s de-acord, asa incat
Ma duc ca sa ma iau de gat
Cu-acesti stimabili corifei
Care ne cred niste plebei.
Si eu, n-o sa ma las invins
Ca sunt un PMP-ist convins
Si ma lupt pentru tara mea.
Imi dau si viata pentru ea...
Admir acest patriotism,
Dar ma incearc-un pesimism
Care-mi da un fior de teama:
Daca nu-l ia nimeni in seama?

       Cand te lupti, dezorientat,
       Pentru tara, esti laudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu