sâmbătă, 7 iunie 2014

Cuvant inainte

Catre,

Iubitorii de Internet care vor sa afle parerea unui muritor de rand despre unii dintre semenii sai traitori in Romania posdecembrista.


Ca martor al evenimentelor petrecute in tara dupa 1989, am incercat sa aflu cauzele care au condus la aceste evenimente, ceea ce mi-a dat de gandit.


Aceste ganduri le-am transpus in versuri, iar versurile (satirice si de atitudine) au fost publicate in 5 volume: PATA DIN OBRAZ, POLUARE SOCIALA, ANDRISANTUL CUNOSCUT (in care am reeditat si versurile din volumele anterioare), ECOURI STRADALE si PANSEURI MIORITICE POSTDECEMBRISTE. Ulterior, aceste volume au fost postate si pe Internet.


Toate aceste versuri au fost scrise dupa un anumit tipar, respectandu-se doua trasaturi:



  • Sunt personalizate, in sensul ca, sub titlu, intr-o paranteza, se mentioneaza persoana careia ii sunt adresate si motivul pentru care a fost luat in vizor. De exemplu: domnului X, Y, Z, pentru ...
  • La sfarsitul versurilor in care imi exprim parerea despre ceva, adaug inca doua versuri gen cugetare satiric-moralizatoare, desprinse, la randul lor, din subiectul tratat in versurile anterioare. Exemplu:
    Un vot, conteaza-n Parlament,
    Chiar daca-i dat de-un delicvent.

    Cand laptele il smantanesti,
    La unt sa nu te mai gandesti.


De precizat ca nu am scris aceste versuri cu o anumita rea intentie si nu sunt partizanul cuiva anume. Mi-am spus parerea numai cand am considerat ca s-a depasit un anumit cadru de normalitate. Daca am gresit sau nu, astept sa-mi spuneti dvs.



Cu multumiri anticipate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu