joi, 14 septembrie 2017

Disperare


(Doamnei Ioana Basescu, suspectata ca a sponsorizat,
campania electorala a tatalui sau)

Domnul Basescu-i la stramtoare
Iar, caci fata lui cea mare
Ioana, un notar la care
Se duc doar cei cu bunastare,
A fost chemata la DNA
Unde i s-a cerut sa dea
Informatii despre-o mita
Care-ar fi fost folosita
Pentru a se sponsoriza,
Cu-acesti bani negri, nu-i asa?
Campania electorala
Si asta pentru-a doua oara,
A iubitului sau tatic,
C-o suma mica, un mizilic.
Domn’ Basescu insa, sare
Si striga in gura mare:
Sa-mi faceti asta tocmai mie?
Este curata nebunie.
Cum sa credeti asa ceva
Despre mine si fiica mea?
Nu stiti ca eu am demonstrat
La referendum ca sunt curat?
Eu acuz public DNA
Cum ca are intentia
Sa-mi distruga familia,
Caci acesti jalnici procurori
Sunt niste tragatori de sfori
Care doresc neaparat
Sa-nfunde un nevinovat.
Dar nu ma voi lasa calcat
In picioare, v-ati inselat.
O sa va fac sa regretati,
Nu stiti cu cine va luptati...
Dar problema-i complicata
Fiindca aici e bagata
Si doamna Udrea, care si ea
A fost chemata la DNA,
Fiind si ea suspectata
Tot pentru aceeasi fapta.
Ca urmare, cele doua
Doamne din elita noua
De dupa optzeci si noua,
Se simt de parc-ar sta pe jar:
Sunt sub control judiciar.
Dar cazul, foarte incurcat,
Nu e inca finalizat
Pentru ca, sunt si voci care
Spun ca, in continuare
La DNA va fi chemat
Si cel ce-a fost sponsorizat,
Ca sa dea cu subsemnatul
Si-astfel sa afle tot natul
Ce e sau nu adevarat
In acest mediatizat
Caz in care-i implicat
Domn’ Basescu, fost sef de Stat.
Dar pan’ atunci, sa n-aruncam
Cu piatra si sa asteptam
Sa-si spuna ultimul cuvant
Justitia, caci pe pamant,
Numai ea are-acest drept sfant.

       Alegerile finantate
       Cu bani murdari, sunt condamnate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu